Hyvitys- ja palautuskäytäntö

Miten palauttaa paketti?

Tarjoamme sinulle 14 päivän palautuksen. Voit helposti palauttaa paketin meille ja me hyvitämme sinulle rahat takaisin tai lähetämme uuden paketin. Seuraa alla olevia ohjeita.

Pyrimme lisäämään mahdollisimman yksityiskohtaisia kuvia ja kuvauksia tuotesivuillemme. Joskus voi silti käydä niin, että odotat toisenlaista tuotetta, tuote ei sovi sinulle tai muutat mielesi.

Hyvitys- ja palautusehtomme kestää 14 päivää. Jos ostoksestasi on kulunut 14 päivää, emme voi tarjota sinulle täyttä hyvitystä tai vaihtoa.

Jotta tuote voidaan palauttaa, sen on oltava käyttämätön ja samassa kunnossa kuin sen sait. Sen on myös oltava alkuperäispakkauksessa.

Palautus ei koske useita tuotetyyppejä. Pilaantuvia tavaroita, kuten elintarvikkeita, kukkia, sanomalehtiä tai aikakauslehtiä, ei voi palauttaa. Emme myöskään ota vastaan tuotteita, jotka ovat intiimituotteita tai hygieniatuotteita, vaarallisia materiaaleja tai syttyviä nesteitä tai kaasuja.

Muita ei-palautettavia tuotteita:

  • Lahjakortit
  • Ladattavat ohjelmistotuotteet
  • Jotkin terveyden- ja henkilökohtaisen hygienian tuotteet

Palautuksen suorittamiseksi tarvitsemme kuitin tai ostotodistuksen.

Tietyissä tilanteissa voidaan myöntää vain osittaisia hyvityksiä:

  • Kirja, jossa on selviä käyttöjälkiä
  • CD- tai DVD-levy, VHS-nauha, ohjelmisto, videopeli, kasettinauha tai vinyylilevy, joka on avattu.
  • Mikä tahansa tuote, joka ei ole alkuperäisessä kunnossaan, on vahingoittunut tai josta puuttuu osia syistä, jotka eivät johdu meidän virheestämme.
  • Mikä tahansa tuote, joka palautetaan yli 14 päivää toimituksen jälkeen.

 

Seuraa ohjeita:

  1. Jos tuote sopii edelleen sinulle, voit pitää sen.
  2. Kirjoita asiakaspalveluumme vastaamalla tilausvahvistussähköpostiin tai kirjoittamalla meille sivulla olevaan live-chattiin. Liitä mukaan tilausnumero/sähköposti tai puhelinnumero, jotta löydämme tilauksesi nopeasti.
  3. Pakkaa paketti huolellisesti ja palauta se meille haluamallasi toimitustavalla. Olet vastuussa omien lähetyskulujesi maksamisesta tuotteen palauttamisesta. Toimituskuluja ei hyvitetä. Riippuen asuinpaikastasi, vaihdetun tuotteen perille saapumiseen kuluva aika voi vaihdella. Jos palautat kalliimpia tuotteita, voit harkita jäljitettävän kuljetuspalvelun käyttämistä tai kuljetusvakuutuksen hankkimista. Emme takaa, että saamme palautetun tuotteen.
  4. Kun palautuksesi on vastaanotettu ja tarkastettu, lähetämme sinulle sähköpostiviestin, jossa ilmoitamme, että olemme vastaanottaneet palautetun tuotteen. Ilmoitamme sinulle myös palautuksen hyväksymisestä tai hylkäämisestä.

Jos palautus hyväksytään, palautus käsitellään ja hyvitys tehdään automaattisesti luottokortillesi tai alkuperäiselle maksutavallesi muutaman päivän kuluessa.

 

Myöhästyneet tai puuttuvat hyvitykset

Jos et ole vielä saanut hyvitystä, tarkista ensin pankkitilisi uudelleen.

Ota sitten yhteyttä pankkikorttiyhtiöön, sillä voi kestää jonkin aikaa, ennen kuin palautus on virallisesti kirjattu.

Ota seuraavaksi yhteyttä pankkiisi. Palautuksen kirjaamiseen kuluu usein muutaman päivän käsittelyaika.

Jos olet tehnyt kaiken tämän, etkä ole vieläkään saanut palautusta, ota meihin yhteyttä osoitteeseen [email protected].

Alennetut tuotteet

Vain normaalihintaiset tuotteet voidaan hyvittää ja palauttaa. Alennettuja tuotteita ei voi hyvittää tai palauttaa.

LAHJAT

Jos tuote oli ostettaessa merkitty lahjaksi ja lähetetty suoraan sinulle, saat palautuksen arvosta lahjahyvityksen. Kun palautettu tuote on vastaanotettu, sinulle lähetetään lahjakortti.

Jos tuotetta ei ollut merkitty lahjaksi ostettaessa tai jos lahjan antaja oli lähettänyt tilauksen itselleen antaakseen sen sinulle myöhemmin, lähetämme hyvityksen lahjan antajalle ja hän saa tietää palautuksestasi.

Teemme parhaamme lähettääksemme sinulle oikean tuotteen, jonka tilasit. Joskus lähetämme vahingossa väärän tuotteen. Voi myös käydä niin, että tuote on loppunut varastosta ja korvaamme sen samankaltaisella tuotteella.

Vihkojen ja pienten tuotteiden osalta saatamme vaihtaa tuotteen toiseen samanlaiseen tuotteeseen, joka meillä on.

Seuraa ohjeita:

  1. Jos sait tuotteen, jossa on samanlainen muotoilu ja joka sopii sinulle, voit pitää sen.
  2. Kirjoita asiakaspalveluumme vastaamalla tilausvahvistussähköpostiin tai kirjoittamalla meille sivulla olevaan live-chattiin. Liitä mukaan tilausnumero/sähköposti tai puhelinnumero, jotta löydämme tilauksesi nopeasti.
  3. Asiakaspalvelumme opastaa sinua seuraavissa vaiheissa – miten palautat tuotteen ja saat oikean tuotteen.

Tarkastamme jokaisen tuotteen ennen lähettämistä ja pakkaamme tilauksen huolellisesti. Luontolupauksemme on vähentää pakkaamista, joten pakkaamme useimmiten muovittomaan laatikkoon tai paperipussiin. Joskus voi kuitenkin käydä niin, että matkaan lähtee vahingossa väärä tuote tai tuote vahingoittuu kuljetuksen yhteydessä.

Seuraa vaiheita:

  1. Jos sait tuotteen, jossa on pieni vika ja se sopii sinulle, voit pitää sen.
  2. Jos saat väärän tai vahingoittuneen tuotteen, ota siitä samantien kuva.
  3. Kirjoita asiakaspalveluumme vastaamalla tilausvahvistussähköpostiin tai kirjoittamalla meille sivulla olevaan live-chattiin. Liitä mukaan ottamasi kuvat, tilausnumero/sähköposti tai puhelinnumero, jotta löydämme tilauksesi nopeasti.
  4. Asiakaspalvelumme opastaa sinua seuraavissa vaiheissa – Mitä tehdä väärän tai vahingoittuneen tuotteen kanssa ja miten saat uuden tuotteen tilalle.

Osoite henkilökohtaista tai kuriirin välityksellä tapahtuvaa palautusta varten:

Vastaanottaja: Seik OÜ

Osoite: Parda 3/5/7, 10151 Tallinna Viro.

+372 56616462

[email protected]

Palautus pakettiautomaattia käyttäen:

Vastaanottaja: Seik OÜ

Pakettiautomaatti: Tallinna Torupilli Selver pakettiautomaatti

+372 56616462

[email protected]

Käytettävissä olevat noutopisteet / pakettiasemat: Itella Smartpost / Posti; Omniva / Matkahuolto; DPD / Postnord; DHL; UPS.

TARVITSETKO APUA?

Ota yhteyttä [email protected] hyvityksiin ja palautuksiin liittyvissä kysymyksissä.